BEKLENTİ


BEKLENTİ

İnsan bu, beklentisiz olur mu?

Ama beklentiler insanı hep kemirir durur…

- Aramanı bekledim o kadar...

- İlk sen gelirsin sanıyordum...

- Bula bula bu adamı mı buldun, beni çok şaşırttın...

- Senden hiç bu performansı beklemezdim doğrusu...

- Ben seni bu günler için doğurdum yada ben seni bunun için mi doğurdum...

- Sen çok iyi yerlere geleceksin, bunu biliyorum...

- Bak şimdi, beni hiç beklemediğim yerden vurdun…

- Ben seni sonsuza kadar beklerim...

- Beni sevmeni beklemiyorum ama saygı duy lütfen...

- Bekle babam bekle…


Hayatımız hep bir beklenti ile geçiyor…

Kimisi kendini mutlu edecek beklentiler oluyor, denge de yaşıyor hayatını…

Kimisi ise  olmayacak beklentiler oluyor, aşırılıklarla yaşıyor hayatını

Hayatın mutluluk sırrı: Az beklenti, çok çalışma.

Hiç beklemediğin anda gelen çiçek, beklemezken gelen hediye, beklenmeyen terfi… Azimle hep çalışmak… İşte hepsi beklentiyi düşürmek ile mümkün bu hayatta…

Peki beklentisiz yaşamak mümkün mü?

İnsan hayatında elbette hiç beklentisiz yaşayamaz. Beklentide dengede olmalı. İnsan istekleri ile, beklentiye girerek dengeyi bozar…

İnsan, dengenin bozulduğu her yerde mutsuzluk yaşar.

Mesele, beklentiyide dengede  tutmakta… 

 

***

Deneyimsel Tasarım Öğretisi geçmiş deneyimlerden yola çıkarak, geleceğimizi tasarlamaya yönelik stratejiler üreten bir bilgi topluluğudur.

 

İnsanın daha mutlu, daha başarılı, daha iyi ilişkilerinin olması için yöntemler sunar.

 

"Kim Kimdirile başlayan, "İlişkilerde Ustalıkve "Başarı Psikolojisi" ile devam eden programları insanların kendi dünlerine göre daha mutlu ve daha başarılı olmalarına katkı sağlar.

 

 

***

 

"Milyarlarca insan içinde,

'bir’ kişinin ne önemli olabilir ki?

Bunun cevabını, o 'bir' kişiye sorun!"

Yahya Hamurcu


Yorumlar

  1. Beklentilerimizi doğru yere oturtmak nasip olsun. Insan mutsuzluğun kaynağını dışarıdaki sebeplerde arar. Oysa mutluluk ya da mutsuzluk bizimle ilgili. Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Beklentilerimiz ne kadar da çok.. İnsan fark ettiğini toparlayabiliyor.. Tesbitler çok güzel. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. İnsan bu hayatta kaybettiği herşeyi gerçekten beklenti ile kaybediyor. çokgüzel bir yazı emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Hayatta her şeyimiz beklenti ...güzel bir yakalama olmuş emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. İnsan mutluluğu dışarda arıyor elinize sağlık çok güzel bir yazı🌸

    YanıtlaSil
  6. elinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Emeğinize sağlık 🥀

    YanıtlaSil
  8. Ay hayatta beklentim çok oni farkettim

    YanıtlaSil
  9. Insanın beklentisi kendisini kemirir durur çok güzel bir yazı olmus

    YanıtlaSil
  10. emeginize saglik kadinlar ve beklenti

    YanıtlaSil
  11. kaleminize sağlık..

    YanıtlaSil
  12. Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  13. Emeğinize saglık

    YanıtlaSil
  14. Ne güzel anlatmışsınız.

    YanıtlaSil
  15. Doğru yerden beklememek ne kötü...

    YanıtlaSil
  16. Bekliyorum ve mutsuz oluyorum. işte özeti.

    YanıtlaSil
  17. Hiç beklememek mümkün değil ki..

    YanıtlaSil
  18. Seni sonsuza kadar beklerimmiş, sonsuza kadar yaşayacak mısın?

    YanıtlaSil
  19. teşekkürler..

    YanıtlaSil
  20. teşekkürler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder